Jeden maraton, dvě země ... Silvestr v Barmě.

Půlmaratony mám nejradši, člověk se úplně nezničí jako při maratonu, ale zároveň si užije běh, závod neskončí tak rychle jako, když se běží desítka ...

Musím přiznat, že organizátor závodu se o nás pozvané běžce velmi hezky staral, hotel pro pozvané běžce byl velmi atypický - komplex bungalovů uprostřed "tropického ráje" s bazénem a horkými prameny .... Měla jsem navíc celý domek jen pro sebe, značka ideál pro poslední den roku 2017 (jen jsem si zapomněla zabalit s sebou plavky🙈)
"můj" domek v tropickém ráji
bazén v hotelovém komplexu
hotelový komplex

Po závodě jsem se na hotel dostala kolem poledne, nechtělo se mi zůstávat celé odpoledne na pokoji, a tak jsem se rozhodla, že si půjčím kolo a projedu si město na kole, než bude večeře ... našla jsem si, kde je ve městě dobrá kavárna a vyrazila tam. Po cestě jsem se ještě zastavila v místním malém chrámu, který byl naprosto odlišný od typických čínských chrámů ... pak konečně přišla na řadu kavárna a pak už byl čas se vrátit na hotel, protože pro nás byla připravená večeře s přípitkem do nového roku.
ulice města Ruili
místní chrám
káva po závodě je "must"
po městě na kole ...
ulice města Ruili
ulice města Ruili
Večeře proběhla v klasickém čínském stylu, Číňané si potrpí na přípitky a poklepávání po ramenou, jak se jim organizace vydařila ... celkem nuda, takže jsem byla ráda, že to moc dlouho netrvalo a byla jsem v 8 hodin volná ... vydala jsem se na místní noční trh, který byl sice malinký, ale celkem zajímavý ... neodolala jsem lákavým dobrotám, hlavně těm sladkým 🙈
noční trh
noční trh
noční trh
noční trh
noční trh - moje oblíbená rýže na sladko
Na hotel jsem se vrátila kolem 10. večer, byl to dlouhý a intenzivní den, užila jsem si ho naplno ... není divu, že jsem usnula a nebylo ani 11 večer ... takže já jsem příchod roku 2018 celkem úspěšně prospala😅 Druhý den ráno mi organizátor zařídil odvoz na 150km letiště a já odletěla zpátky do Kantonu. Byl to bezesporu jeden z nejlepších prožitých silvestrů zatím ... když je člověk sám a žije v zahraničí, uvědomí si jednu zásadní věc - vlastní štěstí nezávisí na ostatních ... jednoduše se to říká, ale naučit se to, to je dlouhá a často trnitá cesta ...

(teď můj blog dostal úplně jiný rozměr touto hlubokou myšlenkou🤪)