Just do it aneb chystám se na svých 15km v Kantonu

Další běžecká challenge je tady. Říkám si, jestli už toho nebylo dost - 10 km v Kuala Lumpur před 3 roky, kde se vlhkost vzduchu pohybovala na hranici mé únosnosti, před dvěmi lety půlmaraton v mrazu v Praze a loni 10 km v centru Pekingu, kde půlka lidí běžela s rouškou už jen ze zvyku, i když kvalita vzduchu v den závodu byla dobrá...

A zdá se, že toho pořád nemám dost, přihlásila jsem se totiž na 15km závod v Kantonu na jihu Číny. Jedná se o jeden závod ze série Nike Women Races, tzn., že poběží jen samé ženy ... umíte si to představit? Tolik holek na jednom místě ... haha. Vybíhá se už ráno v 6 hodin!! Upřímně, to po mně žádné slušné výsledky nemůžete chtít ... :)

Přihlásit se na závod nebylo vůbec snadné, alespoň pro někoho, jehož znalost čínštiny je omezena na asi 1000 znaků, ale podařilo se mi zjistit, že když se na WeChatu (čínské sociální síti) zaregistruji, tak obdržím pre-registrační kód, kterým se budu moci před oficiálním otevřením registrace, přihlásit. Přiznám se, zvolila jsem metodu pokusu a omylu a náhodně stiskla různá tlačítka, ale nakonec se mi povedlo registrační kód získat a zaregistrovat se na závod. Takže, naviděnou v dubnu, Kantone!